Vfu dag 6

Haft min sjätte dag idag.
Jag höll i morgonsamlingen och hela lektionen
fram till rasten
. Det gick faktiskt över förväntan
med tanke på mina förberedelser som var något bristfälliga.
Slutade tidigt och gick hem för en timmes vila, sen en tripp
till ica, som sedan avslutades med att jag lagade en massa
mat som jag trodde jag var sugen på.
Åt lite i alla fall, så jag är mätt och har mat för flera dagar.

Just nu har jag problem med andningen typ =S
Det är som ett tryck över brösten och det som kläms
åt runt halsen lite... Obehagligt.
Hoppas det släpper snart i alla fall.

Nu väntar jag på Karro, vi ska kolla klart på filmen vi påbörjade igår. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0