En sida

Nu är det nära.. En sida till, sen har jag skrivit mina
minst fyra sidor. Fy så skönt. Jag ska försöka få ihop
den där sista sidan, sen ska jag unna mig en
fläskkotlett ;P haha!
har inte ätit middag än. Slängde in en minibaguette i
ugnen för en stund sen för att dämpa det värsta, och
förut hittade jag lite nötter och saft, det funkade också.
Har inte känt att jag haft  tid för att att laga nån mat än.
Men snart.

Det var mycket svårare att diskutera än jag trodde
att det skulle vara. Alla åsikter som jag suttit och haft
under tiden jag skrivit har liksom runnit av mig, men de
kommer säkert fram. Känner hur jag börjar bli lite geggig
i hjärnan
av att inte få tänka själv, utan bara säga vad
andra tänker, samtidigt som jag är full av egna åsikter
som bara vill ut!

Som belöning för att jag bara har en sida kvar så
kollade jag igenom bilderna från min senaste fotorunda.


Bilden:
Höstmorgondagg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0