Mötet

Nu har jag varit på mötet med vfu-samordnaren.
Det gick väl sådär. Vi satt och pratade om spärrar
och sånt där också, för att få klarhet i hur allt ligger till.
Det står fel i en del papper också...

Hon ska ringa mig i eftermiddag för då kan hon ha fixat
en plats åt mig. Jag hoppas att det inte är långt åt skogen...

Nyss var jag ner i tvättstugan, inte så mycket tvätt idag,
vilket är otroligt skönt. Bara två maskiner tvätt! =D
Nu sitter jag och funderar på om jag borde äta lunch...
Känns lite onödigt kanske. Bättre med tidigt middag kan jag tycka..

Jag ska nog gå och försöka få bort lite päls från Lisen.
Funkar jättebra med en plasthandske och en potatis.
Ja, potatisen ska hon ju äta är det tänkt ;P
Men om man har på sig en plasthandske och klappar henne
så fastnar det jättemycket päls på handsken. =)


Bilden:
Höstmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0