Spärrar

Jag och Maria har just varit på skolan och kollat upp diverse spärrar
inför AUO2, som vi ska läsa i vår, och enligt utv så ska det vara lugnt.
Men vad kvinnan bakom mailet har att säga oss, det vet vi fortfarande
inte. Jag tänker fortsätta skriva klart min uppsats, för hur det än är så
ligger det något i det som står i mailet, och det är läskigt.
Två sidor till så ordnar det sig.
Fixar det här.

Imorgon ska jag träffa min vfu-samordnare, vi skulle ta en fika och
diskutera lite kring min vfu och mitt partnerområde. Nervös?
Nja, men jag lär ju vara jäkligt nervös imorgonbitti när jag vaknar.

Nu ska jag plöja igenom några sidor med vetenskapliga artiklar
så ska nog det här lösa sig ska vi se. Ska ta fram min matteartikel
och försöka få fram något ur den.


Bild:
Hösten är här, och hör sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0