Vfu

En vecka kvar till vfu. Fortfarande ingen placering.
Var på skolan och pratade med nån, så nu väntar jag på
ett samtal snart. Hoppas jag.

Idag ska jag plugga en massa matte. Måste hinna ögna
igenom 200 sidor inför imorgon...

Lisen den lilla plutten byter päls, och det vill inte säga lite..
Det räcker att kolla på henne så har jag kaninhår över hela mig.
Jag försöker  borsta henne lite, men hon är inte alltid så villig,
och som sagt, jag blir sjukt hårig bara av att kolla på henne...
Så att hålla i henne och borsta henne, det är ju som att gå
tillbaka till att vara apa =O

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa en bok.
Det är inte så mysigt som det låter...
Baskunnande i matematik

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har ju fortfarande borsten här.. men du verkar inte vara så villig att låta mig komma upp.

Fattar fortfrande inte vad som hänt, vad jag har gjort. :S

2008-09-22 @ 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0