Lugn kväll

Det blev visst en lugn kväll ikväll.
Vi hade hoppats lite på att få umgås
med våra vänner, men de valde att
mögla uppe på Tjädervägen =(
Tycker det är jättesynd att vi ses så sällan
nu för tiden. För bara några veckor sen
så umgicks vi hela tiden, åt middag ihop
och kollade på tv eller hittade på något.
Men tydligen inte nu =(

Så det blev bara jag och hjärtat ikväll,
som vanligt.
Fast jag har å andra sidan inget emot henne ;P

Imorgon är det alla hjärtans dag.
Kanske jag och Marre hittar på nått mysigt.
Vi ska i alla fall äta go-middag och sen ska
hon och Linda på sinnesro, vi får se om jag
följer med eller stannar hemma.
Kvällen bjuder på melodifestival. Det hade ju
varit kul att se den med vänner, men vi får se..

Nu ska jag fortsätta kolla på Let's dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0