Nytt år

Jag är väl medveten om att det inte är 2008 längre, och
att jag alltså måste byta design på min blogg, men jag
varken orkar, har lust eller tid.
Det är så mycket annat som ska göras och som har gjorts.

Nyår spenderade jag med älskade Marlene hemma hos
henne, vi hade mys och bara lugnt.
Vi tillbringade dagarna före och efter nyår
åt att umgås med varandra och med Linda.

En dag tog Linda med oss och försökte åka skridskor,
men det gick himlans dåligt eftersom varken jag eller
Marre hade skridskor på fötterna. Samma dag dök Maria
upp i staden och vi tog henne genast med till Big Boy så hon
skulle känna att hon kommit till Härnösand.
Dagarna gick, jag och Maria pluggade röven av oss i två
dagar och vi åt gemensamma middagar hela bunten.
Ja vid närmare eftertanke har vi varit minst tre pers till
middag i snart en veckas tid. Även om det stundvis är lite
påfrestande så är det rätt så mysigt.
Jag kan meddela att det bjudits på allt från pannkakor till
fläskfilé.


I fredags spenderade jag, Marre, Maria och Linda kvällen
hemma hos mig med tacos, yatzy (jag vann tror jag!), godis
och lets dance. Vi blev lite väl högljudda, och helt plötsligt så
plingar det på dörren. Jag var livrädd för att det skulle vara nån
granne, men vilken granne skulle hålla för titthålet?
Självklart var det Karoline som dök upp och överraskade oss.
Just det, i fredags skrev jag och Maria en tenta, och vi hoppas
så otroligt mycket på att vi ska klara den!

Lördagen blev ännu en "familjekväll" med finmiddag
och TV + film, och igår tog hela bunten en snabb tripp
till Birsta för att göra av med lite pengar.

Idag fick jag tillbaka min mattetenta som jag skrev innan jul.
Lite smått småsur och besviken på mig själv är jag allt..
Ett halft poäng till och jag hade fått mitt efterlängtade A.
Men ett B är ju inte helt fel det heller.

Om 20 minuter börjar min tvätt-tid, och ikväll lär det väl bli
full rulle igen antar jag.

Bäst jag springer ner i tvättstugan nu...

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vi har det underbart när vi e tillsammans. Vill alltid vara med dig.

Älskar dig massa

Pussar och Kramar!!!!



/Din Älskling

2009-01-16 @ 20:12:40
URL: http://marlenewoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0