tentapluggande

Jag sitter på bibblan och försöker plugga till tentan, men det
går  verkligen riktigt segt.. Jag vet inte vad jag ska ta mig till,
jag kommer verkligen inte framåt, och jag har bara idag och imorgon
på mig att plugga, sen är det ju tenta...
Jag måste hitta en lösning på det här problemet, NU!!

Om knappt en timme ska jag träffa studiegruppen och träna inför
redovisningen imorgon, vi ska ta tid och fixa lite. Lämpligt vore väl
om jag läste igenom vad jag ska säga också.

Igår fick vi tentaresultaten, och jag klarade mig. Jag fick 33 poäng,
maxpoäng var 60, godkänt vad 18. Så det kändes ju bra. De flesta
fick mellan 30 och 40 poäng.
Så efter seminariet idag så har jag bara en skrivuppgift och en redovisning
kvar att göra. Det känns bra. Fast jag har ju en matteuppsats sen
förra året som jag måste göra också, men den ska bli gjord i sommar.
Den måste bli gjord i sommar helt enkelt.

Nu ska jag nog flytta mig härifrån och sätta mig i solen och fortsätta
plugga tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0