Fartfyllda lördag!

Dagen fick en mycket trevlig start.
Strax efter 10 bankade det på rutan och dörren,
upp rusade både jag och Marre i varsitt täcke och öppnade
åt Isak som kom på oannonserat besök =D
Sedan har dagen flugit iväg.

Vi var hem till Niklas en sväng, Linda kom dit och sedan
tog vi (Jag, Marre, Linda, Isak & Niklas) en spontan tripp till Birsta
för att käka på Max, vi passadeäven på att dra dit Maria
så hon skulle överleva en vecka till utan oss.
Trevligt och gott var det i alla fall =D
Vi passade på att köpa lite lördagsgodis på ICA Maxi innan vi
for hem, och jag fick till och med tid att träffa mamma en
snabbis. =)
Runt fem var vi hemma igen, och nu är Marre på sinnesrogudstjänst,
men jag stannade hemma för att få lite tid för mig själv att
bara vara. Har inte hunnit med så mycket på sista tiden, vilket
är en stor förlust.

Jag tycker lika mycket om att umgås och flänga runt med en
massa vänner, som att sitta hemma helt själv och lyssna på musik
medan jag slappar framför datorn och redigerar min senaste solnedgång. ;)

Om ungefär en halvtimme är Marre klar och då ska jag väl bege mig
ner till henne för att kika på Melodifestivalen. Äntligen är det final.
Börjar bli less på det där nu... Det blir lite för tjatigt.

Nu ska jag fixa håret umgås med kaninen en stund innan jag går.


Bilden:
Årets första fotade solnedgång, det går mot vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0