Tentaplugg

Inom en snar framtid kommer jag  tvingas skriva en tenta,
och om 20 minuter ska jag och Maria mötas på bibblan
för tentaplugg. Jag ska packa ryggsäcken med nötter,
lättdryck och mariekex, och böcker då så klart.
Så ska vi göra en plan för hur vi ska plugga och vi ska försöka
få tag i lite gamla tentor som vi kan träna på.

Senare idag kommer mamma och pappa upp hit
och hälsar på, dessutom har de med sig både rulltårta och
kaninmat =P

Och ikväll har Peter bjudit in sina favorittjejer på fika kl 19
så min dag är fullspäckad.

Nu ska jag slänga ner allt i ryggsäcken och ge mig av mot
bibblan i detta dumma snöväder som helt plötsligt uppstått.
Blir så less....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0