Våffeldagen

Idag  är det som sagt våffeldagen. =D
Det ska vi fira stort ;)
Eller vi ska lyckas få fem pers att äta våfflor
samtidigt... Det kan bli riktigt intressant faktiskt.

Just nu sitter jag på bibblan och ska plugga lite
tänkte jag. Maria orkade inte komma ner idag så
jag är själv här. Antagligen kommer jag inte stanna så
jättelänge. Mina planer är att skriva lite på dokumentationen.
Det känns inte som jag behöver lägga ner så mycket
energi på den, eftersom det inte är den som kommer
bedömas utan hemtentan, som jag förstått det i alla fall.

Nu kom jag på att jag borde kolla upp vilken litteratur som
krävs för delmoment 3 och 4. Ifall det är något som bör beställas
eller hur vi nu ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0