Hotbrev?

Jag satt och pysslade med min "ryggsäck" igår..
Alla trodde jag skulle göra ett hotbrev ;P
För jag satt och klippte ut bokstäver från tidningar.
Meningen är att barnen ska få en hög bokstäver var och
sen ska de bilda så många ord de kan komma på.
Sådär som jag och Karro gjorde med alla bokstavskex =P
Jag fick i alla fall svar, och det var ju bara själva skrivna uppgiften
som skulle lämnas in. För i så fall så är det ju lugnt.

Jag ska nog göra mig i ordning nu och sen sätta mig och skriva
lite om vad jag har stoppat ner i ryggsäcken, så jag kommer framåt.
För nu är det lite bråttom. Minst sagt.

Men om jag blir klar med den idag, så ska det väl lösa sig på något vis.
Jag får se till att sätta lite mer press på mig.
Dessutom har jag ju tänkt att fylla ut ryggsäcken lite till
allt eftersom jag kommer på grejer.
Det är ju så svårt att hitta saker här uppe som jag kan
använda mig av...
Men jag har väl några planer på vad jag ska hitta på.

Senare idag är tanken att vi ska träffa Peter också.
Men jag tror vi tar det efter lunch så vi hinner plugga lite mer först.

Nu ska jag byta om och äta frukost så jag har det gjort.


Bilden:
Jag har fastnat lite för det här med moln tror jag.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0