Solnedgång

Jag älskar solnedgångar!
Jag kanske inte alltid är bäst på att fota dem,
men jag tränar ;P
Igår var det en jättehäftig solnedgång, men jag lyckades
inte alls fånga den så bra. Hade nämligen inte så mycket tid
på mig. Sörjer det lite smått, men jag hade ju väldans kul i stället.

Jag bakade en kladdkaka och sen tog vi med den upp till Marre
och fikade. De drack kaffe, men jag vägrar växa upp så jag drack
mjölk ;)
När vi hade smällt i oss halva kakan så pratade vi lite och
tjoade på, tills klockan var halv 11. Då gick vi ner till Donken
och åt glass/milkshake =P
Vi satt ute och åt på blöta bänkar och skrattade lite ;P
Sen ville vi göra nått bus, men det gick inte så bra, så Marre
gick hem i stället, och jag gick och la mig.

Nu har jag ganska nyligen ätit frukost och slängt in tvätt i tvättmaskinerna,
och snart funderar jag på att städa toan lite grann.
Torka av lite och sånt där, eftersom jag tvättar handdukarna så är det
ju skönt att få det rent där inne också.
Lite senare så ska jag och Mariaäventyr ;)
Vi ska gå och kolla när Marre ska skjuta iväg nå tjohej typ =P

Nu ska jag skicka iväg två bilder till mamma och pappa, sen ska jag göra nytta.


Bilden:
Solnedgången igår.
Den var lite speciell och konstig =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0