Up on the roofs tonight

Idag har jag blivit klar med dokumentationen.
Jag ska bara fixa lite småsaker med den så är den
helt klar. Ska försöka hinna skicka in den idag..

Tyvärr så har jag inte hittat några ramar på Dollar,
så det får gå bra ändå. Däremot hittade jag ett par
byxor på Åhlens. Svarta vanliga liksom =)
Alltid bra att ha.

Nu håller jag på att göra mig i ordning för att avsluta
kvällen med alkoholintag ;)
Det fick bli mina nya svarta byxor och den gula långa tröjan
från Stadium. Eller ja. Den halvlånga ;P
Men håret leker ju inte min lek idag i alla fall.
Det är lite jobbigt må jag säga.

Den största frågan just nu är ju maten.
Vad ska vi äta och när?
Jag är kanonhungrig.

Och jag skulle behöva städa ihop lite på rummet och packa
så jag slipper göra det imorgon...
Nu är det mycket...


Bilden:
En bild från himmelen igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0