Det här med tvätt

Jag var sjukt trött igår, gick och la mig halv 9, somnade
runt 11. Kunde absolut inte sova! Helt sjukt hur det har varit de
senaste kvällarna... Vet inte vad det är som spökar..

Upp och hoppa imorse, till bibblan runt 9 och försökte plugga.
Det gick skit idag =(
Springa hem och tvätta, och nu gör jag ren Lisens bur.
Ska torka ur den nu och fylla med spån, sen ner i tvättstugan.
Ta det lugnt en timme, eller städa, får se. Sen måste jag ner på
stan, har fått en avi. Troligen är det mitt modem som kommit.
Ska nog passa på att städa ur Lyan då också. Torka golvet och
plocka i ordning. Har ingen ork, men det måste göras så vi
kan lämna tillbaka nycklarna.

Tvättstuga om tio minuter, lika bra att fixa buren nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0