Passa tiden?

Passa tider är absolut Marias grej ;P
Kvart över 10 ringde jag henne, hon tröck upptaget,
för hon trodde att det var alarmet som ringde igen...
Vi skulle för övrigt ses klockan 10, senast.
Men det är ingen fara, vi har pluggat så jäkla mycket
att  vi snart inte kan plugga nå mer för då försvinner
alla bra förklaringar som vi har.

Igår hade jag fullt upp. Kul att göra något på dagarna.
Först så satt jag och Maria här på bibblan från 10 till 14.
Sen skulle jag möta upp Marre på stan när hon slutat skolan
så att jag kunde hämta ut mitt modem och köpa mjölk.
Jag hann bara hem och lämna mina grejer så fick jag sms
om att hon hade slutat, så det var bara till att dra ner på stan.
Vi blev inte där nån längre stund, utan vi gick hem och väntade
på att nån typ skulle komma till Marre och fixa med hennes dator.
Mitt i allt så kom Karro och Maria förbi en sväng när de gått klart
på stan, och för att bli ännu mer sociala så kom Linda och Emma
förbi en stund också.

Runt halv 9 gick vi ner på Big Boy, jag, Marre, Karro och Maria, där
lyckades vi även få tag i Isak. Så vi följde med honom upp till Lyan
för han skulle städa ur rummet. Jag passade på att städa ur mitt
också. Så idag ska vi på Norrvidden för att lämna tillbaka nycklar och
beställa besiktning.
Sen blir det nog en tripp till Erikshjälpen för att se om vi hittar nått kul där.
Kanske en sväng på Coop också, måste ha bröd och gräddfil. =P

Nu ska jag sätta mig och skriva svar på tentor tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0