Måndag

Ny vecka, en vecka kvar till tenta. Måste plugga.
Idag var jag bara på skolan en stund för att redovisa,
och sen gick jag till vårdcentralen. Jag fick en tid kl 14,
så jag gick hem och sov och sen gick jag tillbaka.
En timme senare kom jag hem med hostmedicin och
nässpray, och ingen bihåleinflammation, än.

Jag fick nån jättestark hostmedicin så jag ska kunna
sova på nätterna, fruktansvärt påfrestande att inte
få sova på grund av hostan.

Imorgon är det skola igen, så jag tänkte försöka orka
gå dit en stund i alla fall.. Vi får väl se hur länge jag orkar.
Skulle behöva gå i alla fall, men jag skulle behöva vila också..
Vi får se hur jag gör.

Jag fick äntligen hem en av mina uppgifter också, men jag
förstår inte vart den andra har tagit vägen. Om den har försvunnit
med posten eller bara inte skickats iväg än =S
Mycket förvirrande tycker jag.

Nu väntar maten på spisen och sen ska jag försöka orka
gå ner på apoteket en sväng igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0