Söndag

Förkylningen hänger kvar fortfarande, har tvättat och nu är
jag helt slut. Men det är ju sånt som måste göras.
Nu ska jag strax gå ner till Marre för en våffelmiddag,
får inte glömma ta med mig allt bara..

Idag har vi fixat bur till Lisen över jul. Vi har fått en bur
av Johanna, det tackar vi för. Tydligen är den väldigt stor.
Men nu kan jag vara hemma i jul, och påsk och sånt där
utan att oroa mig över hur jag ska göra med Lisen. =)

Imorgon är det mattetenta, hur det går, det vet jag faktiskt inte.
Jag hoppas ju självklart på det bästa.. Jag ska ladda upp med
vatten och nässpray, och hostmedicin, ifall det skulle gå helt åt skogen.

Nu ska jag mosa ner lite grejer i ryggsäcken och gå ner till Marre,
och sen till Hemköp, sen får jag mat =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0