Vaken

Ja jag är vaken. Om det är tidigt eller sent, det vet jag inte.
Men jag kan inte sova i alla fall.
Förkylningen har tagit över liksom...
Jag känner mig som världens snorunge och nässpray
hjälper inte mycket, dessutom är jag rädd för att en
bihåleinflammation är på väg att besöka mig.
Just nu har jag skitont, vilket inte gör det lättare att somna
direkt...

Marre sover som en stock och verkar inte särskilt medveten
om att jag har hoppat upp och ner ur sängen en massa gånger
på bara en timme..
Men nu har jag gett upp mina försök att sova för stunden, jag
är ju inte ens trött..

Om jag inte är bättre på måndag så ska jag gå förbi vårdcentralen
på väg hem från skolan, orkar inte stå i telefonkö..

Men i övrigt så är det rätt så bra. Går lite segt med sista uppsatsen,
men jag har i alla fall bidrag just nu, och jag ska få in den där uppsatsen.
Fast just nu måste jag nog koncentrera mig på det som händer
i skolan just nu.. Det ska nog gå att få ihop.

Nu ska jag leta mig nått att äta, för jag är hungrig! Så de så ;)

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Krya på dig du :)

2008-12-07 @ 22:50:02
URL: http://endthisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0