Duktigt

Idag ramlade all post in. En hel drös med diverse grejer.
Räkning från Tele2, beked från försäkringskassan (400 kr i månaden)
välkommen till Härnösand-grejer och papper om att jag ska
hämta ut min tv-box. Det var som en propp som drogs ur,
någon slog sönder flaskhalsen, allt på en gång liksom.

Så jag ringde mamma och vi passade på att lära mig betala
räkningar via internet, så nu har jag ju värsta stenkollen ;)
Har lagt in båda hyrorna och räkningen från Tele2.
Helt sjukt! 807 spänn bara för startavgift och skit!! Usch...

Nu sitter jag och väntar på att Karro och Maria ska höra av sig,
de ska ju komma hit nån gång idag =)
Fast jag kanske borde gå ner på stan och hämta dem, så jag
får min nya boxer på samma gång. Vore ju rätt trevligt att få den faktiskt.
Undra om jag får nya grejer till internet nu också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0