Sällskap

Igår kom mamma hit och hjälpte mig få lite mer ordning i
lägenheten, vi städade upp lite, diskade och tvättade.
Nu kan jag mangla. Det är banne mig lite vuxenpoäng tycker jag.
Sen så var vi även ut och åt lunch med Minea och hennes vuxna ;P
Jättegod sallad. Det är nog skönt för dem att ha träffats eftersom
vi ska sticka iväg tilll Stockholm tillsammans..

På kvällen studsade vi iväg ner till Marre och kollade på film.
Helt... jättekonstig film, värsta vändningen, jag blev lite chockad,
och jäklar vad jag blev rädd där en gång =P
Vi gick väl hem från henne runt 11 kanske...? Sen gick vi och la
oss nästan på en gång när vi kom hem, och låg vaken och pratade
ett bra  tag innan jag inte orkade längre =P haha!

Nu ligger hon fortfarande och sover, och jag tänkte gå och duscha.  =)
Sen får vi se vad som händer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0