Fotodag

Idag har jag verkligen bara sprungit runt med kameran och redigerat bilder. Men det är ganska trivsamt faktiskt =)
Skönt med en dag av rent lugn och ensamhet. Jag har styrt upp Stockholmsresan också. Jag ringde till Jenny förut, hon blev så glad att jag ringde, och vi var så himla välkomna dit. Hon ska åka upp till Gnarp över midsommar och stanna ett tag, så det är väl så att jag får ta att åka ner dit och träffa henne, farmor och farfar då.

Pappa har börjat kika på hemförsäkringar, och det är en jäkla djungel det där, usch, jag blir helt förvirrad av allt, ingenting för ju något bättre i alla fall...

Nu ska jag ner på Lidl en sväng.


Bilden:
Sommaren i djurform.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0