Sopgubbar

Ah. Hjärtlösa typer!
Haha nejdå.. Inte riktigt så illa är det. Men jag tror att
det har varit nån sopbil utanför fönstret såhär på morgonkvisten,
och jag har ju haft fönstret öppet så klart. Så jag vaknade
redan runt 9, men jag lyckades somna om tills pappa ringde
runt 10 och började prata lägenhet.

Trots att det blev rätt sent inatt så är jag väldigt vaken.
Vi bakade oss en kladdkaka, hittade en ljudbok, lyssnade
på lite galna klipp på datorn och lekte med ljudet, och sen
klappade jag igelkotten tills vi somnade i några timmar.
Eller jag sov inte så mycket. Jag kollade på Medium och nått
program om en skola i England där de ville få igång sången
på skolan. Jag ska ju bli lärare, så sånt intresserar mig faktiskt.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag får någon ordning på hur
jag ser ut, och sen ska jag äta frukost och sätta mig ner för att
plugga vidare lite. Jag har ju bara 1½ barn kvar att skriva ner
anteckningar om =)

Jag måste även kolla upp om de har en bok på bibblan som jag
skulle behöva. Min lärare sa att det fanns ett helt kapitel om
konsonantförbindelser där, och det intresserar mig, så jag tänkte
kolla upp det lite extra.


Bilden:
Lisen ♥
Mitt hjärtegryn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0