Gnarp

Idag blev det som sagt en tripp till Gnarp.
Men jag orkade inte köra nått, är så nedrans förkyld.
Vill bara sova och snyta mig ;)

Vi fick oss ett litet påskbord och jag fotade farfars gubbar.
I alla fall några av dem, han har ju gjort så mycket bra =)
Jag kanske petar in en bild här så småning om så ni får se,
ni stackars läsare ;P
Och självklart la jag mig och sov inne på kontoret ett tag.
Tills någon klappade mig på benen, trodde jag. Men det var
ju Findus som ville vara lite social.
Yay! En katt.... Det var ju verkligen toppen med tanke på att
jag redan är förkyld och blir snorig av katten...  Men det gick
bra ett tag i alla fall =)

Nu är jag hemma och vi har ätit lite middag. Sallad =)
Mumsigt värre!

Snart ska vi ta en familjestund framför tvn och kolla på Fullpackat.
För jag har ju inte sett den...

Egentligen skulle jag vilja sova... Men vi får se.
Sover jag nu så kan jag ju inte sova inatt eftersom jag sov förut också.
Jobbigt läge. Verkligen ett akut och stort världsproblem. I klass med
världsfreden skulle jag tro va?

Nej... Nu ska jag snora lite till och lägga mig framför tvn och slappa.
Glad Påsk på er som vill =)
Annars så får ni ha det bra ändå denna lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0