Smink, frisyr & foto

Idag var det skola.
Föreläsning med Lena, hon är rätt bra föreläsare.
Vi hade bara skolan till klockan 11, så det var ju skönt
i alla fall. Jag var rätt trött...
När vi kom hem så vilade jag lite, och Maria åkte hem.
Hon fick åka med Micke och Isak.
Jag
och Karro tog oss en tur på stan, jag köpte en
box med sju Astrid Lindgren-klassiker =D

Sen åt vi middag, inne på Karros rum.
Tacopaj

Jessica kom förbi också ungefär när vi skulle äta, så vi
bjöd henne på lite paj också, och vi kollade på film.
Maria ringde och berättade om det hemska som hänt.
Alltså att Micke och Isak var hemma hos henne i typ en
timme. Micke bjöd Börje på öl och de pratade med Hans,
samt att de sa alla vulgära ord de kunde komma på.
Maria var ganska upprörd.

Vi kollade på Let's Dance, men jag missade vem som åkte ut...
För vi sprang iväg och skulle fixa med mitt hår.
Allt hår är åt ena sidan, med galet mycket spray.
Karros hår är galet tuperat, och Jessicas är bara fint =P
Dessutom är jag sminkad.
Illrött läppstift, kajal och massa mascara.

Sen drog vi fram kameran och tog en sisådär 165 bilder.
Nu har Jessica gått ner till sig, Karro har gått och lagt sig,
och jag har redigerat en bild på mig själv =P

Justja, Isak ringde förut också =)
Jag tror han saknade oss lite ;)
Han kanske ska komma upp på måndag, då blev jag glader =D

Men nu ska jag sova, imorgon måste jag städa och tvätta, har
inte orkat tvätta än, och kläderna är sluuuuut =/
Jag är också rätt slut, håller på att somna där jag sitter faktiskt.

Justja! Jag ska gifta mig ;)
Jag fick sms från Stefan förut.
"Idag är det dagen då kvinnor skall fria, så Linn vill du bli min make.
Jag har lite bat, jag ringer imorgon. Säg bara ja så blir allt bra :)"
Så klart jag tackade ja!


Bilden:
Jag, pratandes med Isak i telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0