Tidigt

Hua.
Isak ringde och väckte oss klockan 9 imorse, Maria var
inte särskilt lycklig över det... Sen ringde han igen runt 1
och då låg han fortfarande kvar i sängen.
Så han ringde väl bara för att jävlas..
Jag klev i alla fall upp då runt 9, klädde på mig och gick
ut på en kortare promenad, på ungefär en halvtimme bara.
Sen satt jag längs efter vattnet i solen och pratade med mamma.

Pappa kanske ändå kan komma upp och hämta mig så jag får
hjälp med datorn och sånt där som jag inte fixar helt själv.
Jag ska påminna dem om att ta med vallaväck upp också så
jag får rent golvet. Det är verkligen ett måste. För det ser förjävligt ut.

Jag skulle vilja ha det lite mer städat, men jag vet inte hur..
För jag har så mycket saker. Måste hitta fler lösningar till att det
är så stökigt hela tiden, få undan saker.
Filtarna ligger jämt överallt t.ex. Jag kanske skulle kunna lägga upp en filt
ovanpå garderoben... hmm.. Tål att funderas på.

I övrigt känner jag mig helt mör i kroppen idag. Som om jag sprungit
ett maratonlopp eller liknande...

Middagen idag kommer att bestå av skinksås för mig och Maria, och
för Karros del så blir det leverbiff. Det kommer bli kanoners.
Just nu är de ute och går, jag orkade inte följa med en gång till.
Jag ska plugga och fylla på lite vatten i kroppen känner jag.

Jag försöker övertala Maria och Karro om att vi ska hänga på en
dags tripp till Hassela bara för skojs skull. Hänga med och bara
ha en utedag med fika. Lite friluftsdag liksom. Höra om kanske
Peter och Jessica också är intresserade. Det vore lite mysigt att bara
göra något. Efter första veckan på vfun och sånt där liksom =)

Isak ringde när jag var ute och ville att jag skulle kolla en sak på
youtube, så jag gjorde det när vi kom hem, så hittade jag och Karro
ett annat klipp. Nämligen följande:




Så i stället för dresserade hamstrar och 25 liter tjära, använd kondom ungdomar ;)
(Och det där får vara en ersättning i stället för att ha en bild till inlägget ;P)

Kommentarer
Postat av: Helosansalva

Översta lådan i Marias rum.... nu vet du om det skulle bli akut Linn!

2008-03-05 @ 16:27:16
Postat av: Linn

Jag tror nog mer på att det är dig det blir akut för ;)

2008-03-05 @ 18:26:42
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0