tvätt, tvätt, tvätt

Usch så less jag är på att tvätta.
Det är ju inte jobbigt egentligen, men jag har ingen ork för
det, och jag har ingen inspiration för mat heller.
Jag och Karro ska ta en tripp och leta oss lite mat snart tror jag.

Dagen har spenderats med att slita mig upp ur sängen i typ 1½
timme, tills Maria ringde, och jag fattade ingenting...
Sen så har jag tvättat, och gör det fortfarande, och duschat!
Jag har tvättat ur all jävla spray ur håret!
Samt att jag har redigerat två bilder till från igår.

Just nu håller jag på att somna, och har absolut ingen lust att
gå och handla, för det snöar blötsnö ute. Uscha.
Slask överallt liksom...
Inte alls kul.

Bilden:
Från igår. Zoo-klubbor är gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0