Bibblan

Jag tänker vara drastisk idag.
Jag ska gå upp till bibblan och plugga om ett tag.
Det kommer nog inte kunna bli mycket pluggat i den här
röran som jag befinner mig i här inne, så det är lika
bra att fly.

Jag har nyss ätit lite, så nu är jag proppismätt.
Ska bara borsta tänder och fylla mp3n med musik så avgår jag.
Vilket lär ta typ en halvtimme, med tanke på hur krånglig min mp3 är..

Men klockan är visst redan 10 över 1 så det är nog bäst
att rappa på, jag råkade ju sova lite länge idag..
Men Isak höll mig vaken till 1 inatt, han somnade i mitt knä
och inte tusan hade ju jag hjärta till att slänga iväg hans
huvud då ju!

Nä rappa på nu Linn om du ska få något gjort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0