Buss & Nytt vardagsrum

Jag har just suttit och tänkte lite på det här med sommaren.
Vart ska jag vara och hur mycket. Vill ju vara både i Härnösand
och i Sundsvall, men palla betala en massa buss hela tiden.
Så går jag in på Din Turs hemsida.
Och nu jäklar i min lilla låda ska jag pendla i sommar.
Extrarabatter för barn, ungdom och pensionärer.

Prisexempel landsbygd
Sundsvall-Härnösand
Ett frekvent resande (40 resor/mån) betalar barn 6,80/resa och ungdom 13,65/resa

Okej. Jag lovar, jag ska inte åka fram och tillbaka varje dag =P
Men i vilket fall som helst, ser ni hur sjukt billigt det är?
Jag är liksom barn fortfarande dessutom!
Så säg att jag får betala 14 kr för att åka enkel resa lite då och då.
Det är ändå jäkligt billigt.. =D


Jag har ju anmält familjens vardagsrum till en tävling där man kan vinna
ett nytt vardagsrum för en himla massa pengar. Och vi har gått  vidare till
någon form av semifinal typ. Så nu är det upp till andra andra att tycka och tänka!
Snälla! Rösta på oss!
http://www.sundsvallsnyheter.se/index.php?option=com_content&task=view&id=1964&Itemid=1
Och välj rum nummer 8!

Kommentarer
Postat av: Karrouou

Nu har jag röstat! jag gjorde det bara för att vara solidarisk
ska du veta jag tycker det fanns rum som va bra mycket läskigare ;=)
Jag blir ju ungdom i sommar så att säga s å jag får betala en aningen mer jag då om jag vill pendelenda lite!

2008-05-17 @ 22:23:20
Postat av: Linn

haha bra =D
Men Karro... Det spelar ju ingen roll, det är ju ändå du som ser yngst ut av oss tre ;) Så du kan nog lura de små chaffisarna :P

2008-05-17 @ 23:25:19
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0