Dagen efter

Eller ja. Inte riktigt kanske.
Jag drack ju inget igår =)

Det blev en rätt knasig Valborg för våran del.
För det första så trodde inte ens jag och Maria att vi
skulle komma iväg på nån fest, för Isak var så tjurig,
men det löste sig tack vare att Marre kom och hämtade oss =)
Väl där så satt vi och pratade lite och bara var liksom.
Runt 12 så var Marre galet hungrig så jag och Maria följde
med henne och åt, och sen körde Marre hem mig och sen
åkte hon och Maria tillbaka för att hämta Isak och nå fler.
Sen tog jag, Maria och Marre oss en sväng på stan i nattetid.
En himla massa folk var det i farten, och en hel del idioter...

Nån gång innan 2 så åkte Marre hem och jag och Maria gick
och la oss en stund senare. Fast sen så ringde Isak och väckte
oss och ville att vi skulle vara sociala. Men han somnade ju bara
så han var inte så värst social direkt..

Imorse så vaknade jag klockan 10, klarvaken, ringde mamma i
45 minuter, och sen så var Maria vaken så vi satte oss och kollade på
tv ett tag. Och se på tusan! Det var ju Madicken på tv =D

När filmen var slut så gick jag in i duschen och sen sprang vi iväg
på Hemköp, tog med oss Marre också, och sen återgick vi alla tre
till det här med tv-tittande =P
Nån gång där gick Marre hem och jag och Maria värmde några
baguetter, och Maria räknade lite matte, jag sov middag och Maria
hann även med att besöka gårdagens lilla festlägenhet som tydligen
inte var en allt för vacker syn...

Runt 8 så gick jag och Maria upp till Marre, kollade på humorgalan
och en film. Men Maria somnade på en gång när vi slog på filmen =P
Fast det var nog tur det, annars hade hon inte vågat gå utanför dörren.
Så när vi skulle gå hem så börjar Marre skrämma upp oss... 
Och precis när vi kommit ut så hör vi nån som tappar en nyckel på backen,
och satan vad rädd jag blev!!!
Strax därpå så ringer Marias mobil. Då var det Isak som undrade vart vi var
och om han skulle komma och hämta oss =)
Vi tackade och tog emot och 2 minuter senare så var han där =D

Nu har jag nyss kommit hem och insett att ostkrokarna är sådär underbart
sega som vi ville ha dem, och snart ska jag sova =)

Kommentarer
Postat av: Karrouou

Du för allt att verka så rumsrent du ;)

2008-05-02 @ 14:11:34
Postat av: Linn

Ja jag måste ju =P
Jag kan ju inte säga allt förstår du väl? :O

2008-05-02 @ 14:53:45
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0