God kväll

Seminariet idag gick kanon. Jag kände mig väl förberedd och
jag kände att jag kunde svara. Visst, jag fick inte den fråga jag
hade kunnat svara bäst på, tyvärr. Men jag utvecklade väl så gott
jag kunde och fick väl med de viktigaste delarna hoppas jag =)

Efter seminariet åt jag och Maria lunch, och sen tog jag mig en
vila tills pappa ringde. Jag har problem med skrivaren, eller ja..
Vi kom ju fram till att det är svarta färgen som är slut. Så jag
ska skaffa mig en ny om jag hittar nån sån affär här, annars så
löser jag det nästa gång jag kommer hem.

Kvällen började med en sen middag, fiskpinnar, sen skulle Maria
och Karro tydligen svulla. Så vi hamnade på Ica...
Chips, cheeze balls, cheddar popcorn och godis. Fast jag nöjde
mig med lite choklad och söta björnar.
Sen gick jag och Karro vidare till Marre, medan Maria gick hem.
Så nu har jag ganska nyligen kommit hem och ska försöka gå
och lägga mig, men det är ju så trevlig himmel. Fast det är svårt
att fota den från fönstret, och jag pallar inte gå ut med stativet nu.
Tar det en vardag i stället, när det inte är så mycket folk i farten.
Inte för att jag skäms, men alla är ju fulla och jobbiga =P


Bilden:
Kvällens himmel, nyss fotad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0