Godmorgon solstrålar

Good moorgon!
Underbar dag idag. Eller hur?
Uppe med tuppen.

Hua så hurtig jag låter.
Egentligen skulle jag vilja krypa tillbaka under täcket och
sova lite till, och jag är så galet hungrig att det är helt sjukt.
Men det är ju skola om en timme ungefär, så då äre ju bäst
att kliva upp och låtsas att man är pigg.

Blev kanske lite halvsent inatt. Fast å andra sidan så halvsov
jag i fyra timmar i soffan också. =P
Nu håller jag på att ta reda på lite tvätt som jag inte fixat med redan
och sen ska jag gå ut och äta frukost. =)

Igår hände det inte särskilt mycket. Det var jättevarmt ute men vi
kunde inte hitta på något att göra. Marre påpekade att det var badväder,
men det blev inget mer av det. Vi satt hemma i stället.
Karro kollade på Stolthet och Fördom, jag halvkollade, lyckades inte
hålla i sär alla karaktärer, Marre sov som besatt och Maria
rännde runt som en galning ;)

Nej, dags att sätta fart om det ska bli nått av mig idag!


Bilden:
Smygfoto ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Godmorgon :)

2008-05-26 @ 07:05:42
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Anonym

Godmorgon hoppas du får en bra dag ? Hur ser din dag ut?

2008-05-26 @ 07:11:42
Postat av: niki

Godmorgon =)

2008-05-26 @ 07:12:51
URL: http://nikuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0