Iiih

Stooort steg i mitt liv.
Haha okej, kanske inte.
Men nu har jag bokat Pride-biljetter till mig och Minea.
Sjuuukt =D
Mamma
ska hämta ut dem imorgon.
Men vi har inte bestämt vilka dagar vi ska gå, fast vi
ska ju tydligen hälsa på Mineas pappas bögkompis en kväll =P

Jag har dessutom varit på bibblan och lånat kurslitteratur
och tvättat. Men jag har inte torkat tvätten, ska gå och göra det nu.

Mina försök till att plugga har blivit lätt misslyckade, men jag försöker
i alla fall. Det är trög litteratur, måste försöka ta mig igenom den.
En bok i taget, en sida i taget.
"Vad vill författaren säga mig?"

Vädret är, eller i alla fall var, underbart. Men jag har inte haft
tid att vara ute i solen, känner att jag har haft viktigare saker för mig.


Bilden:
Det är Härnösand, och det är blått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0