Plugga!!

Jag ska plugga. Helvete vad jag ska plugga.
Är det tänkt...

Igår kväll var jag och Peter ut på en promenad till
nötallergiskolan och lite sånt där =)
Vi hittade en förskola med jättetråkig gård och vi
åkte rutschkana =D
Vi hittade även en labyrint "Narnia!!"

Tyskens vänner blev dissade av tysken igår och fick inte vara
med så de satt i köket och drack.. Imorse när jag vaknade
och gick ut i köket så låg det en klädhög utanför min dörr =O

Nu har jag nyss sällskapat med Marre en stund, vi har ätit lite
och kollat lite på talang.
Satan så frustrerande att inte fatta!!!

Nu ska jag sätta mig och läsa och lyssna på musik =)

"It's your God-forsaken right to be loved love loved love loved"


Bilden:
En gammal bild som jag redigerade lite igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0