Sista dagen

Idag var sista dagen i skolan för den här terminen.
Nu har jag gått två terminer. Helt sjukt.
Tyvärr så är jag ju inte klar med alla uppgifter, men idag på
skolan så fick jag lite hjälp.
Det var lite pinsamt innan vi löste det hela, och efteråt
så pratade jag med läraren, så nu har jag fått lite tips om
hur jag ska tänka för att ta mig framåt med rapporten.

När jag kom hem så gick jag och la mig och sov en sväng,
var så himlans trött så jag orkade verkligen inte.
Det blev lite halvsent inatt. Vi var ute och åkte lite bil och lite sånt där.
Vi var bland annat bort till Sälsten och kollade lite. Sjukt fint där.
Solen färgade molnen som speglade sig i vattnet. Helt underbart.

Ikväll så vill jag gå ner en sväng på marknaden, så jag hoppas att
det blir så också. Annars blir jag lite småsur om de andra bara vill
sitta inne. Det är ju jättevarmt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0