Svälj hjärtat och sträck på dig igen!

Ja kvällen spenderades som sagt hos Marre.
Jag hann precis springa upp dit i reklamen på
körslaget, så jag missade inga låtar =)
Däremot var det någon som missade hela hockeyn
utom de tre sista minutrarna!
Hahaha!
Vi hann även med sing-a-long och två filmer.
Och jag var lika rädd ikväll för att gå hem...
Jag har för mig att mamma sa i telefon förut idag nått i stil med:
"Det är väl bäst att du inte går hem halv två inatt då"
Nej mamma, klockan var inte halv två, den var 20 över 1.

Men nu har jag börjat få en taktik för att inte vara lika rädd
för alla husknutar på vägen hem.
Så länge jag inte hör nån bil så går jag en bit ut i gatan.
För om det skulle finnas något bakom nästa husknut så måste
den hoppa som fan för att kunna skada mig ;)

Självklart så hann jag inte bädda sängen innan jag stack,
så jag har varit duktig flicka och bäddat den nu.
Så nu ska jag borsta tänder och göra mig i ordning och
krypa ner mellan rena lakan som jag själv har sträckt ;)

Imorgon måste jag plugga och plocka i alla papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0