Dag 24

Sista dagen imorgon. Skönt som tusan!
Jag har även sista lektionen imorgon, som jag sitter
och planerar just nu, medan jag har en kaka som står
ute på balkongen och svalnar.
Jag ska bjuda de små gullungarna på kaka imorgon eftersom
det är sista dagen.

Jag och Karro tog en tripp till Ica förut, och nu har de första
påsarna med julskum kommit in =D
Så jag har just slängt in en tomte i micron som jag har ätit upp nu.
Precis som vi gjorde på Lyan... Fast då hade jag en hel låda ;P

Har funderingar kring om jag ska åka hem i helgen eller inte.
Det är ju återvändardag, men jag vill ju inte åka dit utan att ha någon
att åka med ju...
I så fall kanske jag åker hem imorgon eller på lördag och tillbaka
kanske så pass sent som måndag morgon.
Då hinner jag tvätta och kika förbi hos Marres syster också =)

Kommentarer
Postat av: josse

Eyyyvi har julskum tomtar på Ikea för 8 kr påsen så nu måster du hem i helgen å shoppa...

2008-11-06 @ 22:21:19
URL: http://absolutintejosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0