Allmänt tråk

Sitter här och har allmänt tråkigt...
Jag har nyss diskat och gått iväg med sopor, kartonger
och såna där grejer. Samt att jag bokade tvätt-tid till
på tisdag. Börjar bli lite tomt på kläder nu faktiskt.

Igår var jag hos Karro ett litet tag och när jag gick hem så
tänkte jag svänga förbi Marre och låna tredje säsongen av
L Word, men det sket sig, för jag hittade den inte i skrubben
heller. Sen vågade jag inte gå hem för det var sånt liv utanför.
Folk som stod och bråkade och sånt där..
Så jag somnade på sängen ett tag och vaknade av att det lät
som att nån kraschade en flaska eller nått. Men när jag gick
hem så såg jag att det var nån som antagligen sparkat sönder det
undre glaset på porten. =O
Lite obehagligt var det allt..

Nu börjar klockan närma sig ett, så snart kommer pappa förbi
en stund. Han har varit hos mamma i helgen och då  tyckte
jag att han skulle svänga förbi mig en liten stund och fixa
med badkaret. Så det kanske är bäst att kolla hur det ser ut där inne =O

Förresten. Glöm inte att ställa om klockan. Det hade jag glömt, tur
att datorn sköter sig själv, annars hade jag nog inte kommit på det heller.

Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0