Helgen som varit

I fredags fyllde Maria 20. Firades med mat, alkohol, spel och sura grannar.
Helt okej kväll. Sjukt kul spel.
Maria fick Alias av mig, som vi satt och spelade ett bra tag.
Hur jäkla kul som helst, fast man blir väldigt högljudda..

Igår var en slappardag. Marre ville på Erikshjälpen, men de stängde
när vi kom dit, så det blev inte så mycket av det. Vi gick på Lidl
i stället, och sen hem till Karro för tårta. Isak med vän kom också
över på tårta, och Maria fann en ny vän.
Karro, Maria, Johanna och Marre gick på Bittens på kvällen, men
jag hade noll lust för det, så jag stannade hemma i stället. =)

Idag vaknade jag klockan 9 och var helt klarvaken, Marre vaknade inte
förrän runt 10 tror jag... Lite segt =P
Jag gick hem runt halv 12 och pluggade lite, sen ställde jag mig och lagade
en massa mat.. Eller ja.. Jättemycket skinksås och en portion pytt i panna.
Jag ska gå och handla mjölk, ägg, smör och lök sen. Så jag har frukost
imorgon, och så jag kan göra korvstroganoff också.

Min vfu börjar imorgon, och jag har ingen som står och lagar
mat åt mig när jag kommer hem på eftermiddagarna, och jag brukar
få så ont i huvet de första dagarna. Lika bra att ha maten klar när jag
kommer hem helt enkelt. Dessutom måste jag ju ha lunch om dagarna.

Nu skulle Karro gå ner och lämna Maria på resecentrum och sen
ska vi ta en stormpromenad tänkte vi.

Och Stefan ska åka till Indien säger han.... Det tycker inte jag är helt
okej. Fast han ska ju göra nått han tycker är kul förståss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0