Starten

Har börjat komma igång lite med en uppsats nu.
Jag hoppas på att bli klar väldigt snart faktiskt.
Vet inte hur, men det ska nog gå. Kanske får avsäga mig
allt socialt umgänge idag så blir jag nästan klar.
För alla säger att den här inte ska ta så himla lång tid,
och det är nog faktiskt så.

Jag var in och kollade mina studieresultat förut =)
nu har jag 22.5 poäng och jag fick D på delmomentet
där tentan ingick. Känns ju hur bra som helst.
Det blir som ännu lite motivation till att bli klar
väldigt snart med den här uppsatsen, för det kommer ge mig
sammanlagt 30 poäng. Då är det bara en uppsats till så
har jag mitt studiebidrag. Jag hoppas på att få ihop det här snart.

Jag har nyss duschat, nu ska jag få på mig kläder, fixa håret
och sen fortsätta skriva. Jag satsar på att få ihop minst en sida
med egna erfarenheter. Sen behövs det ju bara 3 sidor till.
Så om jag får ihop knappa 2 sidor med teorinära skit, så kan jag
ägna lite mer än en sida åt dravvel om vad jag lärt mig och vad
jag tycker. Det borde väl gå ihop tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0