Tentaresultatet

Igår kom mamma och pappa hit med ny säng och
pappa fixade med avloppet till badkaret, så nu kan jag
duscha utan att det blir översvämning i badkaret =P

På kvällen blev det en idolkväll hos Marre, ikväll blir det
hos mig i stället. Fruktsallad också!

Idag var det ingen skola för min del, men jag steg upp runt
8, duschade och åt frukost. Sen gick jag och klippte mig.
Jag har inge hår kvar på huvet!
Helt annan frisyr, men jag ska nog vänja mig snart =)

Sen kom Peter hit med boken som jag bad honom låna,
det tackar jag för.

Maria bad om lite sällskap, så jag kom till bibblan och vi
tog oss även en tur till Ica för att köpa frukt.

Nu har jag nyss ätit lite pasta och ska lägga mig i sängen för
att både plugga och vila =)

Tentaresultatet?
Jo det kom igår.
Jag har nog aldrig gillat Ulla så mycket.
Blev alltså godkänd på tentan! Det blev vi alla tre.
Fruktansvärt skönt!!
Dessutom blev vi godkända med god marginal också =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0