Fredag

Så var fredagen kommen.
Jag ska snart gå till skolan en sväng på en föreläsning
som jag tror är bra. Jag hoppas den är bra i alla fall. =)

Sen ska jag hem och ta med mig älsklingen till ICA.
Vi satsar stenhårt på att gå ner i vikt tillsammans, så
då får hon allt lov att gå med mig och handla.

I helgen ska vi försöka få ihop en stormiddag med film
eftersom Maria åker till Sundsvall sen.
Förutom det så ska jag laga en massa mat eftersom nästa
vecka kommer bjuda på en hel del praktik, och då måste jag
ha matlådor att ta fram ur min redan proppfulla frys...
Tror jag måste försöka frosta ur den i helgen bara för att
kunna städa den ordentligt...
Just nu får jag bara mosa in alla grejer i hopp om att de ska
få plats, och sen rasar det ut grejer när jag öppnar frysen.

Nu ska jag packa ryggsäcken och börja gå till skolan så
jag slipper stressa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0