Rast

Jag fick nån form av rast nu.
Tydligen så är jag rätt så bortglömd av vissa
lärare här, ingen verkar veta att jag finns, så jag
har fått jaga elever halva dagen känns det som.
Det har trots allt gått relativt bra. Klart barnen blir
lite stökigare, men inte så att jag tappar kontrollen,
kanske svårt att tappa kontrollen när jag har haft max
fyra elever samtidigt =P

Snart kommer en bunt med lärare upp hit så vi ska ha
lite möte och diskutera ett diagnosmaterial för matematik..
Kan blir intressant, eller totalt dötrist. Det märks väl.

Efter det slutar jag, och imorgon ska jag hänga efter en
annan handledare är det tänkt. Jag tror det kommer bli kanon.
Han verkar vara väldigt trevlig i alla fall. =)
Och flera av eleverna som går i hans klass har kommit fram
och hälsat på mig under dagen. De är antagligen rätt vana vid
att ha praktikanter och sånt där.

Nog om det. Nu ska jag fortsätta slappa på min spontana rast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0