Slutspurten!

Det börjar närma sig slutspurten av terminen nu.
Men det betyder tyvärr inte att jag har mindre att göra. =(
Just nu sitter jag och skriver en reflexion på en bok jag
ska läsa. Det går väl sådär, det blir ingen roman jag skriver =P
Jag ska försöka bli klar med den så snart som möjligt så jag
kan ta tag i en gruppuppgift.
Det värsta är nog att jag vill skriva en tenta på torsdag, som
jag inte ens har börjat plugga till.. Får se om jag kanske hinner
med att plugga till den på kvällarna eller nått...

Om en vecka får vi reda på hur det gick med hemtentan vi
gjorde för ett litet tag sen. Jag hoppas verkligen att jag har
klarat så mycket som möjligt av den, för jag orkar inte riktigt
göra om den.. Men måste jag så måste jag väl det.

Jag har hunnit tillbringa lite tid i Sundsvall också.
Det blev ungefär en vecka.
Några dagar träffade jag Marre som höll hus hos sin syster,
och jag hann även med att träffa Marres mamma. ;)
Men det gick faktiskt riktigt bra =)
Så nu har jag träffat i princip hela släkten =O

Fast nu är det dags att fortsätta hårdplugga igen,
annars går ju inte det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0