Berit-Britt

Ja men det här blev ju en udda kväll =P
Först så var vi hos Isaks kompis. Men sen så
skulle vi dra därifrån till Jimmy och nån till, men där fick
vi inte komma in, så då åkte vi hem.
Jag somnade på Isaks säng och Karro och Isak vet jag inte om
de sov lite också. Och Maria somnade på soffan. =P
Sen när vi vaknade så hörde Maria av sig till Marre som
pallrade sig hit, och vi gick iväg och åt.
Eller Marre skulle äta och Karro och Maria åt lite av hennes mat.
Sen gick vi vidare till Bittens ett tag. Men Karro blev trött och
ville hem och sova.
Så nu är hon på Isaks rum och jag och Maria har suttit ute
och prata med en kompis till Isak.
Men nu ska jag också ta och sova.
Jag behöver det. =P

Ska upp runt 11 imorgon är tanken.
Känner att jag behöver städa lite och sånt där innan jag far hem.

Kommentarer
Postat av: Britt-Berit

Jag tycker det blev en rätt bra kväll ändå trots galna utbrott från min sida innan vi kom iväg ;)
Jag tror maria är
rätt nöjd också!

2008-04-26 @ 16:11:03
Postat av: Berit-Britt

Haha jaaa. Jag vet inte riktigt vad det
var med dig. Men en febertermimeter senare så verkade ju du nöjd i alla fall! Och Maria blev nog allt rätt nöjd också ;P

2008-04-26 @ 22:01:27
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0