Bra kväll =)

Igår blev en rätt bra kväll må jag säga =)

Först gick jag på marknaden med Marre, hennes syster och
hennes syster och hennes systers karl.
Vi gick runt där i några timmar bara, sen skulle både de och jag
hem. Jag gjorde hastigt om mina planer så mamma fick köra
oss till Skvadern i stället, så jag också kunde dricka.

Det var faktiskt riktigt kul där. =)
Fick ju träffa massa gammalt folk och sitta och prata lite med dem.
Blev så himla rörd över vad Kicki sa =O
Hade aldrig kunnat tänka mig att det var sådär, men det är ju jättekul
att få höra sånt, att folk faktiskt brydde sig så mycket. =)

Framåt natten så gick vi ner på stan, klockan var väl runt 2 kan jag
tänka mig. Jag, Karro och Maria ansåg att vi behövde äta. Så vi
intog Kebab City för en massa pommes =D
Väl där så fick ju jag sitta ensam. För Karro blev kändiskåt när hon
såg en skådespelare, som hon inte ens kunde placera. Så hon
sprang efter honom, Maria lika så. Där ute stod de och pratade
ett bra tag. Det visade sig i alla fall att det var Hästen från Andra Avenyn
och den nya Björne. =P

Vi kom hem runt 3 och jag stöp i säng lagom till halv 4 och sov till strax
före 12.
Idag vet jag inte vad som händer, känns som att ta det lugnt är en fin idé,
kanske gå ner på marknaden och köpa sig en rem.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Klart vi gjorde det Linn, det gör vi fortfarande :) <3

2008-08-26 @ 22:10:24
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0