Det här med att studera

Det kanske inte riktigt är min grej klockan 10 på kvällen.
Jag tröttnade efter 15 minuter, men jag ska komma igen.
Jag lovar.

I stället sitter jag och lyssnar på massvis med gamla lp-skivor
som mamma så fint och tekniskt sitter och spelar in till datorn
varje dag, klipper, klistrar och ändrar till mp3-format.
En eloge till henne, även fast hon gör allt efter tydliga
instruktioner från Håkan, och nog inte skulle hitta på några
egna system. Men det är ju faktiskt väldigt kul med all
gammal musik som jag bara skulle kunna drömma om annars.

Dessutom drömmer jag om att bli vän med en språknörd.
Jag har en högt på listan, men drömma har jag alltid varit bra på.

Och Karro, du verkar rätt bra på att drömma du också.
Girl-hemligheter är till för att hållas hemliga. Du har också
hemligheter, har jag hört.

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0