Photoshop

Det blev en photoshopkväll ikväll.
Fast vi har kollat på Wallander också =)
Men mest har jag lagt ner tid på att redigera bilder, och så har
jag pratat lite med Karro.
Dessutom har jag gjort något enormt revolutionerande!
Jessica skulle blondera håret, och då blev det blondering över,
Maria skulle absolut göra blonda slingor, eller testa i alla fall.
Så jag hakade på och tog fram en liten lock från underhåret bak
i nacken och blonderade i en halvtimme.
Dock blev det minimal skillnad. Om man kollar riktigt noga syns det
väl en liten skillnad kanske..

Det var så roligt när jag och Peter var ute i skogen förut, så tror jag
det var att jag funderade på hur vi skulle ta oss därifrån eller runt.
Så säger Peter:
"Men jag tror att det går runt här... som nån tarzanstig-wannabe"
Jag: "va..? Transa?"

Jag hörde inte riktigt vad han sa innan tarzanstigen heller =P

Nu sitter jag och har för tillfället tagit paus från photoshopandet
och lyssnar på lite musik och kollar på lite klipp på youtube.
Allt i väntan på att folk ska gå till sängs så jag kan gå och leta
efter våra glas... Jag skulle vilja gå ner på trean också, men det
vågar jag inte, så då får jag hoppas att Micke och Isak kommer hem
snart så Micke kan följa med ner.
Isak ringde ju runt 9 ikväll och då skulle de strax åka, så de kanske
åkte runt 10, och så tar det kanske 3-4 timmar hit, så då borde de vara
här snart tycke jag faktiskt.

Karros ugnsform var ju borta ett tag också, och Maria och Micke var
ner på trean och letade, men då hittade de den inte, men idag
så kom en utbyting från trean upp med den..
Så det är bäst att hålla hårt i grejerna här nu för tiden...
Det är jobbigt. Det som var så lugn här förut.

Det är faktiskt rätt så rogivande att sitta här och lyssna på lite svag
musik samtidigt som jag kollar ut genom fönstret och ser några få
bilar åka förbi utanför på bron, samtidigt som jag tuggar lite
på en klubbpinne.

Just nu sitter jag och lyssnar på Mora Träsk. Lite gamla tider där då.
Hittade den där Hemma på vår gård, står en gammal Ford.
Jag minns att jag älskade att sjunga den låten när jag var liten.
Jag kom nämligen att tänka på Mora Träsk när vi var ute i skogen.
Nu ska vi ut på tigerjakt...

Var ska vi sova inatt...
Mysig kvällslåt såhär på natten.
Oj... Klocken är 20 över 1. Det var ju lite mycket kanske..
Borde väl gå en liten rond och se om folk sover då kanske.

Bilden:
En till klotterbild =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0