Snabbvisit

Nu har jag haft min lilla snabbvisit hemma.
Jag tog 14:25-bussen tillbaka till Härnösand. =)

Igår kväll satt jag som sagt och läste som en tok i den
roliga boken, och jag och mamma åt semla, och jag somnade
lite halft där i soffan ett  tag, var så himla trött, fast sen kunde
jag inte somna när jag gick och la mig, men det var ingen större kris.

Runt halv 10 körde jag in mamma till stan imorse, sen åkte jag
upp till Bosvedjan. Fast jag kom dit lite väl tidigt så jag satt
i bilen och lugnade ner mig ett tag, var rätt nervös. Jag brukar inte vara
nervös inför sånt där, men det var jag. Uscha.
Det gick i alla fall jättebra.

Medan jag stod vid trappan och väntade så kom Carro från
gamla klassen, hon jobbar på dagiset där =)
TIll slut kom någon som hette Tina och mötte mig, för tydligen
så var min handledare sjuk, men jag fick ju träffa barnen och se mig
omkring,
samt att jag fick träffa en som heter Sten som också
jobbar i den där klassen. För det är så många stökiga elever
och elever med särskilda behov så det behövs två lärare för att hålla
klassen lugn och för att kunna dela upp den i halvklass oftare.

Klassen verkade jättebra och väldigt lugn. De hade skrivit en massa
frågor på lappar, så fick de som ville gå fram och läsa upp en fråga som
jag sedan skulle svara på. När vi hade gjort det så skulle de ha massage,
så då passade jag på att gå runt lite i klassrummet och kolla på materialet
som fanns där och lite sånt där. Sedan var det lunch och tjejerna började dra i
mig och ville att jag skulle sitta vid deras bord och äta, så självklart gjorde jag det.
När jag skulle gå ut från luchen så hittade jag ännu ett bekant ansikte
sen tiderna på Österro skola. =)

Efter lunchen var barnen ute på rast och jag gick och kollade runt i lokalerna
samt satt och pratade lite med Sten och sen gick jag ner till bilen och
for hem. Jag orkade inte fara iväg och fota något, visste inte vart jag skulle
åka, så jag struntade i det.

Hemma så packade jag och gick upp till bussen, fast där passade jag på
att fota lite, men jag har inte kollat på de bilderna än, så jag vet inte om det
var någon som blev så bra. Däremot när jag kom fram så hoppade jag
av vid kyrkan och fotade den en del, där tror jag det blev någon bra bild
faktiskt.

Så jag ska väl ta och kolla in bilderna och se om jag hittar nån
del av kyrkan som är värd att publiceras nu på en gång kanske =)


Bilden:
Det blev en av alla på kyrkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0