Dans

Maria och Karro tog sig en svängom igår =P
Jag och Marre
tog ansvar för det där med värdesaker.
Martinez spelade från lilla scenen med dansbanan,
så där var det dans i två timmar igår. Visserligen dansade
de nästan bara med varandra, förutom Maria som blev
uppbjuden av nån ehm... typ, åsså Marcus;P
Jag behöver liiiite mer alkohol i blodet för att ge mig ut på nått
sånt där faktiskt.

I övrigt så kom Karro och Maria hit runt 7 och åt middag här.
Mycket, mycket roande.
Maria: Vad har du då Linn? Jag har vaniljbullar, Karro avocado...
Jag: ... Bacon..
Maria skrattade så hon inte fick luft. Hon låg på alla fyra på golvet
mellan köket och hallen, med plattången i handen.

Medan vi åt så började Karro sjunga på nån egenkomponerad
liten truddelutt också....!

Runt halv 9 så hade även Marre kommit upp, och då skulle vi gå
ner på stan och se Smalare än Thord, vilket även blev lite
Brolle och E.M.D (efter mycket om och men) ja och efter det så blev
det ju till slut även Martinez tur att få spela. Måste säga att åldersspridningen
på de dansade var väldigt varierande, lika så kvalitén på dansen.

Halv 2 orkade varken jag eller Marre mer, så vi körde hem Linda och sen
körde Marre hem mig. Jag var sjukt trött när jag kom hem, slängde in
en värmekudde i micron och sen gjorde jag mig i ordning för att
stupa ner i min säng för att bara få sooooova!!!
Så kommer jag på.. underbart. Tvättstuga, idag, klockan 7!
Jag ställde klockan på halv 8, men glömde tydligen att slå igång alarmet,
men jag vaknade av mig själv innan 8 och kunde inte somna om,
så kom jag ju på att jag var tvungen att springa ner.

Ska snart tillbaka, sen behöver jag ju inte dit förrän runt halv 12 då tvätten
tänkte vara torr. Så då kan jag sova lite till =)

Kommentarer
Postat av: Klas - Göran´s Älskling

Du får mycke mer på vivo.. men lite mer hos hemköp men dom e dyr ! men dom e dyr.....

Men om du vill ta en god fika ska du springa på ica..trallala lalala..

Men om du vill ha det bästa och inte ut och festa då ska du gå på coop och kanske hitta deig ett scoop!

2008-07-21 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0